Shelter - Lyves

XX-ZHAO:

Bring me quiet,

给我一份宁静

bring me into SHELTER

让我躲进避风港

Show me loving,

给我全部的爱

show me what you want from me

告诉我,你到底意欲何求?

and I'll cover you!

我想要守护你

See you stopping,

你徘徊在原地

why you're running so afraid?

为什么你如此畏惧?

You let me down, boy!

你让我大失所望,男孩!

 

And I breathe heavy

你的爱

for your love

让我窒息

But you're standing,

然而你却无动于衷

you're standing

你竟无动于衷

And I breathe heavy

你的爱

for your love

让我窒息

But you're standing,

然而你却无动于衷

you're standing

你竟无动于衷

 

How you treat me,

无论你怎样待我

how you let me fall apart

无论你怎样让我崩溃

I've been stable,

我都义无反顾

running to an open heart

奔向你敞开的心扉

See me crumble,

你看着我崩溃

crumbling is just a start

然而,崩溃仅仅只是开始

Won't you let me help boy?

不能让我帮你么,男孩?

Let me help boy!

让我帮帮你吧!

 

And I breathe heavy for your love

你的爱,让我窒息

But you're standing, you're standing

然而你却无动于衷,你竟无动于衷

And I breathe heavy for your love

你的爱,让我窒息

But you're standing, you're standing

然而你却无动于衷,你竟无动于衷

 

But you're standing, you're standing

然而你却无动于衷,你竟无动于衷

But you're standing, you're standing

然而你却无动于衷,你竟无动于衷

But you're standing, you're standing

然而你却无动于衷,你竟无动于衷

 

You're standing

你依旧无动于衷

You're standing

你依旧无动于衷

You're standing

你依旧无动于衷

You're standing

你依旧无动于衷



Good night,My love

©MEIXIAO-ZHOU | Powered by LOFTER